torstai 15. heinäkuuta 2010

Trio

Osallistun ensi kertaa Inspiksen skräppäyshaasteeseen. Skräppäys on mulle tuntematonta maaperää, mutta olen siitä kiinnostunut ja aihe kiehtoo minua. Tämän viikon viikkohaaste kolahti ja päätin rakentaa yhden rakkaan valokuvan ympärille haastetta vastaavan aineiston. :)

"Skräppää oma kolmikkosi. Kolmen lapsen äiti tietää todennäköisesti heti mistä skräpätä, mutta trioksi sopii mikä tahansa kolmen sarja. Trion ei tarvitse tarkoittaa välttämättä kolmea valokuvaa, se voi olla myös valokuva kolmikosta yhdessä. Käytä mielikuvitusta, sillä trio voi olla melkein mitä tahansa!"

Kaikki matskut löytyi kotoa, osa on kierrätettyjä juttuja. :) On kangasta, lahjapaperia, kartonkia...


Minun trio. *sydän*

4 kommenttii:

Mirka kirjoitti...

Ihana! Onko nuo tikkaukset tosiaan ihan ompelukoneella ommeltu? Mie en ole koskaan noita tehny, mutta ois kyllä tosi upea vaikka isovanhempia muistaa tuommosilla!! Ja tietysti ihan omaa kotia :)

Sokkopöllö kirjoitti...

Joo, nuo vihreät tikkaukset on tehty ompelukoneella. :)
Skräppäys on kyllä kiehtovaa! Jos sais muutamista tärkeimmistä valokuvista tehtyä skräpätyt sivut, niin ois ne ihania muistoja sitten vuosien päästä.

Tiia kirjoitti...

Heiii, meillähän on samanikäisiä pikkumiehiä! Mun rakkaat poikaset ovat syntyneet 3/07 ja 4/09. Sun nuorimmainen on mun nuorinta vain 3 päivää vanhempi. :)

Ihana blogi sinulla, kaikkea nättiä! Nuo tuhkakupit oli hyvä idea, taidanpa kokeilla itsekin purkkien päällystämistä.

Tiia kirjoitti...

Eiku. Väärinhän mä tavasin tuon kuukauden... No mut sinne päin, eikös niin. :)