maanantai 19. toukokuuta 2008

Norsumarssi

Teimme kaverini kanssa Myllymuksuille kimppatilauksen ja tilasimme pökkiin puoli metriä norsu BrPulia. Ja tässä ensimmäinen tuotos:



Vaipatettavan koeajossa



Komeus sivusta

Eli sivutarrallinen tasku, sisällä väreihin sopiva limenvihreä mikrofleece. Meille tulee vielä yksi tämmöinen ja kaverille ompelen kaksi. Saa nähdä riittävätkö kaksi meille, vai tilaanko jossain vaiheessa lisää... Vaikka meillä on kyllä ihan tarpeeksi vaippoja. :D

Kaverini tilasi myös muita kankaita, joista lupauduin ompelemaan vaippoja. Sainkin eilen valmiiksi yhden pääkallotaskun, joka lähtee koekäyttöön heti kun saan vaipan kiikutettua hänelle.

6 kommenttii:

Yade kirjoitti...

Tää norsukuosi on kyllä niin ihanaa. <3 Harmittaa kun en itse tajunnut tilata tuota limen väristä mikrofleeceä, tosi hyvännäköinen tuon norsun kanssa! Millä kaavalla teet muuten noita sivutarrallisia, tarttee varmaan munkin kohta perehtyä niiden ompeluun kun Veeti repii etutarralliset auki kun silmä välttää...

Yade kirjoitti...

Ai niin. Piti vielä kysyä, että ei kai haittaa jos lisään sun blogin kun blogin linkkilistaan? :)

Sokkopöllö kirjoitti...

Tuon L-koon kaavan olen muokannut KVI:stäkin saatavasta sivutarrallisen kaavasta. :) Pikkasen piti sitä muokata, että tuli sopiva, mutta nyt se istuukin sitten kuin hanska! Meilläkään kun ei etutarrat enää pysy kiinni...

Ja saa laittaa, ei haittaa ollenkaan. :) Olen itseasiassa otettu. :D

Yade kirjoitti...

Jos vaan millään viitsit sen kaavan mulle kopioida ja lähettää, niin olen enemmän kuin onnellinen. <3 Voin tosiaan maksaa siitä koituvat postikulut, niin ei mene sun pussista. :) Laitatko mulle vaikka sähköpostia: yade@mbnet.fi, niin sovitaan tarkemmin. :)

Jenny kirjoitti...

Aivan ihania juttuja sinulla täällä blogissa on! =)

Ja vaipat, vau, todella upeita! Miten olet tuota KVI:n sivutarrallista vaippakaavaa muunnellut? Minulla on kaava piirrettynä jo mutta en ole vielä uskaltanut kokeilla sitä.

Jenny kirjoitti...

Heippa taas ja kiitos kommentistasi. Olen ihan alkutaipaleella näitten vaippojen ompelemisen kanssa mutta kiinnostus on kova. =) Kysyisinkin että minkä kokoisena olet tuota KVI:n vaippaa tehnyt? Minulla on nyt tuolla pienemmällä kaavalla leikattu palaset valmiiksi mutta en tiedä miten pitkiä kumppareita siihen laittaisin. Sekä selkä- että reisikumppareitten noin-mittoja kaipailen jos voisit auttaa. Pikaista vastausta tietenkin haluaisin ;-) kun pitäisi päästä ompelemaan. Olen todella kiitollinen vastauksesta! =)